Monday, 2 April 2012

walau !! sebok melauutt


~Assalamualaikum~



tutututppp...teepppp , trimas singgah blog aq ,haha. tidak ku sangka kejap je dah bulan 4. tak lame lagi kite sume teman-teman * ind0n selalu gune ayt nie akan seb0k melautt . yela sume nak g sambung blaja kat sane sini sinuun kan . pape pun aq harap kite sume masih boleh berhubung , walau !! sume dok sebok melautt bagaii !!



- buddiez kami takkan berpisah -



Heiii ...heiii , korang ? permohonan UPU pun dah tutoop, haha.korang sume mohon pe ?? InsyaAllah . ade rezeki dapat la ape yg kite mohon , Amin .pape pun kite dah berusaha , hanya bertawakal disamping b'doa kpd-Nya...


* dan belanjakanlah (apa yg ada pd kamu) kerana (menegakkan) agama Allah, dan janganlah kamu sengaja mencampakkan diri kamu ke dlm bahaya kebinasaan (dgn bersikap bakhil) ; dan baikilah (dgn sebaik-baiknya segala usaha dan) perbuatan kamu; kerana sesungguhnya Allah mengasihi orang-2 yg berusaha memperbaiki amalannya . (Al-Baqarah ; 2:195)

        -kbai-

No comments:

Post a Comment