Tuesday, 24 April 2012

matrik . f0rm6 ~

~Assalamualaikum~



Battleship .mmg best cite tu jaii bg ak la korang tak tau la an . mmg adventure la . baru je tgok tadi .hahaha. btw ak bukan nak cite pasal bnde tu la .haha . ak online fb je td . pe eerhh ,sume dok sebok update status pasal matriks / form6. ak pon ape lagi , buat-2 sebok la kan . wahaha. ak pegi la cek dkt link matrik memule .sbb line die ok la ,xde err0r macam link form6 ~ jam kot.haha. Alhamdulillah . ak dapat matrik dekat Melaka . kos sains . pr0gram satu tahun .huhu .lepas ak cek je matrik . kwn ak kate line form6 dah b0leh . ak pon g la cek . ak  form6 nie sebab die tawaran tau !! bukan kite b0leh mintak-2 mcm matrik / upu ke , so sape dapat tawaran tu bertuah la.bukan sume org leh dapat. ak tak dapat pon tawaran masok form6 nie . ok la kan , kat mane kite belaja pon same jee . cume sikap kite la nak tak nak je belaja bet0l-2 , Haha . lagi pon , walau ak dapat matrik , ak nak tunggu UPU dulu la. sebab ak lebih minat nak amek Dipl0ma , dari matrik nie .yela maybe kalau masok matrik kite b0leh jimat mase . belaja setahun je kan ,kene struggle siket la jaii, tuje la yang ak lemah siket , haha. kalau Dipl0ma dlm 3 tahun tak silap la . InsyaAllah boleh. Hehe .

nie la contoh seragam form6 kat High scho0l . seluar tu tak laH
no contenG -conteng , dah abes sekolah xpe :D
kini hanye kenanGan .


- k bai -

No comments:

Post a Comment